sobota, 28 lutego 2015

Płatki jaglane na mleku kokosowym na sobotnie śniadanie

Muszę się przyznać do tego, że uwielbiam sobotnie i niedzielne poranki (o ile nie muszę nigdzie pędzić). A najprzyjemniejszy moment, to ten kiedy zasiadam do śniadania - zawsze prostego, ale zawsze jedzonego bez pośpiechu, który mi towarzyszy w tygodniu. Lubię je celebrować, delektować się, więc staram się przygotować wersję deluxe owsianki lub tak jak dziś, pyszne płatki jaglane na mleku kokosowym. Czasem robię prostą jajecznicę i zajadam się nią z chlebem z  masłem. Czasem jest to pasta z fasoli do chleba, innym razem robię sobie omlet puszysty z dużą ilością miodu :-) Dziś przygotowałam także smoothie z jednego jabłka, banana i pomarańczy, tzn. obrałam owoce i zmiksowałam blenderem.


Składniki (dla 1 osoby):
  • 5 łyżek płatków jaglanych,
  • 1 szklanka mleka kokosowego (z tego przepisu),
  • 3 łyżki miodu,
  • kilka malin do dekoracji lub innych owoców (truskawki, jagody),
Wykonanie:
Płatki jaglane wrzucić do rondelka, zalać szklanką mleka i zagotować na małym ogniu ciągle mieszając. Przelać na talerz, udekorować malinami, polać miodem i zajadać jeszcze ciepłe. Smacznego :-)



8 komentarzy:

  1. Śniadanko pierwsza klasa :) Już zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Biała Filiżanko, Dziękuję :-) Nie ma co zazdrościć, tylko zrobić i zajadać! A warto, bo jest pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  3. słodkie, delikatne- idealne na podwieczorek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, że raz kupiłam płatki i... wolę kaszę, choć w przypadku takiego czasu kiedy jeść trzeba, a czasu nie ma, to sprawdziły się doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko, szczerze mówiąc, to ja też wolę kaszę jaglaną. Płatki jaglane smakują mi tylko z mlekiem kokosowym, gotowane na wodzie bez dodatków są totalnie bez smaku.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń