piątek, 5 maja 2017

Wrocław

Wrocław to miasto, które chciałam już dawno odwiedzić. Zdarzyło mi się w nim być dwa razy przejazdem. Raz, gdy jechałam do Zieleńca i kolejny raz, gdy odwiedzałam znajomych w Świdnicy - to piękne miasto możecie zobaczyć na moim blogu tu i tu. Za każdym razem nie za bardzo były warunki do zwiedzania Wrocławia. W tym roku to miasto znalazło się na liście miejsc do odwiedzenia. Liczyłam na lepszą pogodę, bo, gdzie jak gdzie, ale tu prawie zawsze jest ciepło. Gdy planowałam tę wycieczkę był koniec marca - bardzo ciepłego w tym roku, więc w kwietniu - tak dedukowałam - na południu Polski powinno być bardzo ciepło. Cóż pogoda o tyle dopisała, że nie padał deszcz, za to wiatr był bardzo zimny, co trochę odebrało radość ze zwiedzania tego pięknego miasta. Wrocław, jak dla mnie to miasto monumentalnych budowli, wielu pięknych zabytków, w tym wielu kościołów, kolorowych mostów, wysp, wszędobylskich krasnali oraz interesujących knajpek i na ogół miłych ludzi.



















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz