sobota, 24 września 2016

Rozsiądź się w kinie... w starym kinie

O swojej słabości do oglądania starych filmów sprzed  II Wojny Światowej, na tym blogu pisałam już nie raz - na przykład tututu i tu i tu i tu też ;-)

(na zdjęciu Helena Grossówna i Aleksander Żabczyński)

Ostatnio miałam niezła fazę i dostęp do lepszego Internetu, dzięki czemu mogłam obejrzeć aż 11 filmów z cyklu "w starym kinie", a były w śród nich następujące tytuły:
  1. Ada to nie wypada
  2. Pani minister tańczy (z Żabczyńskim)
  3. Trzy serca (z Żabczyńskim)
  4. Dziewczyna z Poste restante (z Żabczyńskim)
  5. Jadzia (z Żabczyńskim)
  6. Piętro wyżej
  7. Paweł i Gaweł
  8. Wrzos
  9. Królowa przedmieścia (z Żabczyńskim)
  10. Tajemnica panny Brinx (z Żabczyńskim)
  11. Będzie lepiej (z Żabczyńskim)
Nie da się ukryć, że najchętniej wybierałam filmy z Aleksandrem Żabczyńskim - bardzo lubię tego aktora. Być może dla innych te filmy są proste i naiwne, mi poprawiają nastrój i dają sporo radości. I właśnie dlatego je oglądam i dobrze się przy nich bawię.

(na zdjęciu Adolf Dymsza, Eugeniusz Bodo i Helena Grossówna)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz