środa, 13 listopada 2019

Deser z żurawiną, orzechami włoskimi i jabłkiem

O mojej miłości do żurawiny pisałam w poprzednim poście. Pisałam też, że dodaję ją nie tylko do owsianki. I taki oto deser z żurawiną w roli głównej sobie wymyśliłam. 



Składniki na 3 porcje:
  • jogurt naturalny 200 g,
  • jedno małe jabłko,
  • około 30 g orzechów włoskich wyłuskanych,
  • 3 łyżki konfitury z żurawiny (z tego przepisu).
Wykonanie:
Jabłko umyć porządnie, bo używamy ze skórką. Pokroić w ćwiartki, usunąć gniazda nasienne, a ćwiartki pokroić w półtalarki. Do 3 miseczek (z braku tychże użyłam filiżanek, gdyż deser przygotowywałam w biurze) włożyć po równej części jogurtu, na to ułożyć żurawinę, dołożyć po 10 g orzechów włoskich i udekorować półtalarkami jabłek. Gotowe, częstować miłe koleżanki z biura. Smacznego.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz