czwartek, 25 września 2014

Piotr Woźniak "Wiedziałbym"

Od jakiegoś czasu, niemal nieprzerwanie towarzyszy mi muzyka Piotra Woźniaka, genialnego gitarzysty o wspaniałej barwie głosu. Pierwszy raz na żywo usłyszałam jego śpiew i grę tego roku w sierpniu na Rozsypańcu w Cisnej. Tam po raz pierwszy usłyszałam także piosenkę "Gitary i korale (Rozsypaniec)", która mnie zachwyciła i urzekła w najwyższym stopniu. Jest przepiękna! I nierozerwalnie już zawsze będzie kojarzyć mi się z moimi kochanymi Bieszczadami.


Zresztą sami się przekonajcie, słuchając jego pięknych nastrojowych ballad. Piosenka "Wiedziałbym" pochodzi z jego debiutanckiego albumu "Dom na Dachu".



Piotr Woźniak "Wiedziałbym"

A gdyby tak niebo wtargnęło do mojego pokoju
a słońce wypełniło moją głowę
i gdyby włosy moje oszalały jak zwierzęta dzikie
a ciało przemówiło ludzkim głosem
wiedziałbym na pewno wiedziałbym
że to miłość przyszła...

I gdyby wszystkie sprzęty przemieniły się w drzewa
a gwiazdy śmiały się i oddały dzieciom do zabawy
i gdyby w sercu moim świat cały się zmieścił
a wszystko co złe noc by uśmierciła
wiedziałbym na pewno wiedziałbym
że to miłość przyszła

I gdyby nagle spadły wszytskie lustar ziemi
A wszytskie zegary nagle zaczęły bić
wiedziałbym na pewno wiedziałbym
że to miłość przyszła...

wiedziałbym na pewno wiedziałbym
że to miłość 

wiedziałbym na pewno wiedziałbym
że to miłość 

wiedziałbym na pewno wiedziałbym


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz