wtorek, 12 kwietnia 2016

Smoothie: jabłko, mango, banan, seler naciowy, szpinak

Z wiosną chce się jeść lżejsze rzeczy i więcej się ruszać - to drugie u mnie na razie tylko w planach, bo jakoś nie mogę się zmobilizować. Postanowiłam, że zacznę od diety i jeden posiłek będę zastępowała koktajlem owocowo-warzywnym. Dziś propozycja z tego, co akurat miałam pod ręką. A miałam jabłka, dojrzałe mango, równie dojrzałe banany, kilka łodyżek selera naciowego oraz dużo szpinaku.


Składniki:

  • 3 łodyżki selera naciowego,
  • 1 duża garść świeżych liści szpinaku,
  • 1 jabłko,
  • 1 dojrzały banan,
  • 1 dojrzałe mango.
Wykonanie:
Wszystkie warzywa i owoce umyć. Jabłka obrać, usunąć gniazda nasienne i pokroić na kawałki. Banana i mango obrać i również pokroić w kawałki. Łodyżki selera naciowego pokroić na mniejsze kawałki. Do kielicha blendera, jeśli takowy posiadacie lub do wysokiego naczynia (u  mnie wysoki pojemnik) wrzucić wszystkie składniki: jabłko, mango, banana, seler naciowy oraz szpinak i zmiksować na gładką masę. Zjadać od razu. Smacznego.



ps. dziś Dzień Czekolady, więc tak właśnie go świętuję ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz