piątek, 14 sierpnia 2015

Smoothie: banan, czarna jagoda, brzoskwinia, jabłko (papierówki)

Dawno nie robiłam owocowych koktajli. W ogrodzie mojej mamy obrodziły papierówki. Jest ich tyle, że nie nadążamy ich przerabiać. Rozdajemy więc sąsiadom i znajomym. Codziennie jest kompot z jabłek. Upiekłam też już trzy szarlotki. W tamtym tygodniu pojechałyśmy z mamą na jagody do lasu. Ku memu zaskoczeniu było ich w lesie jeszcze bardzo wiele. Na wiejskim rynku kupiłam brzoskwinie. Właśnie teraz jest najlepszy na nie czas. I tak oto zgromadziłam wszystkie składniki koktajlu.


Składniki (dla 3 osób):

  • 3 duże jabłka, papierówki,
  • 1 szklanka jagód,
  • 3 brzoskwinie,
  • banan.
Wykonanie:
Wszystkie owoce umyć. Jagody odsączyć na sicie. Jabłka obrać i podzielić na cząstki, usuwając gniazda nasienne, a zwłaszcza blaszki. Brzoskwinie i obranego banana pokroić na cząstki. Wszystkie owoce umieścić w kielichu blendera i zmiksować. Podawać od razu. Smacznego.





1 komentarz:

  1. jedna szklanka, a ile w niej witamin! :)
    zachęcam do wzięcia udziału w konkursie :) http://foodmania-przepisy.blogspot.com/2015/08/konkurs-pozegnanie-wakacji-z-owocowym.html

    OdpowiedzUsuń