wtorek, 19 maja 2015

Smoothie: ananas, jarmuż, jabłko

Dziś na podwieczorek postanowiłam zrobić owocowo-warzywny koktajl. Dawno go u mnie nie było, a nabrałam na niego ochoty. Taki koktajl jest sycący i bardzo zdrowy. Ostatnio poczytałam o zdrowotnych właściwościach jarmużu (chroni przed wieloma rodzajami raka), złapałam się za głowę, że jest tak zdrowy i postanowiłam zjadać go dużo więcej. Można go dusić jak szpinak lub gotować na parze, zjadać na surowo w sałatkach i w takich koktajlach jak ten. Ja dodaję go również do kanapek, jak sałatę.


Składniki (dla 2 osób):
  • pół ananasa,
  • 2 duże garście jarmużu,
  • 1 jabłko.
Wykonanie:
Ananasa umyć obrać i pokroić w kawałki. Włożyć do naczynia blendera i zmiksować na gładką masę. Jarmuż umyć poszarpać na mniejsze kawałki i dorzucić do masy z ananasa i zmiksować. Jabłko umyć, obrać ze skórki, pokroić na ćwiartki, usunąć gniazda nasienne i pokroić na mniejsze kawałki. Dorzucić do masy i zmiksować wszystko razem. Przelać do pucharków i od razu zajadać. Smacznego.




1 komentarz: