środa, 22 kwietnia 2015

Smoothie: grejpfrut, jabłko, truskawki, seler naciowy

Nie każdy lubi smak selera naciowego - ja za nim nie przepadam, więc dodaję go do różnych potraw, tak, aby nie zdominował smakiem dania. Ponieważ miałam paczkę selera naciowego i używałam go już do kilku dań, zostało mi kilka łodyżek i zastanawiałam się, do czego jeszcze mogę go użyć. Pomyślałam, że kilka łodyżek selera nie powinno zdominować owocowego koktajlu. I tak się stało - dzięki selerowi koktajl nie jest słodki, ma za to ciekawy świeży smak. Spróbujcie.


Składniki (porcja dla 2 osób):
  • średniej wielkości grejpfrut,
  • jabłko,
  • 3 łodygi selera naciowego,
  • spora garść truskawek,
Wszystkie owoce i seler umyć, pokroić na mniejsze kawałki i zmiksować blenderem. Wypić od razu po przygotowaniu. Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz