sobota, 13 grudnia 2014

Guillaume Musso "Telefon od anioła"

Od thrillerów, kryminałów i horrorów stronię świadomie - nie lubię się bać. Ale jakiś czas temu przeczytałam kryminał ("Wołanie kukułki" autor Robert Galbraith), nie był zbyt straszny. Tym razem w ręce wpadła mi książka Guillaume Musso, nigdy nie słyszałam o tym autorze, a to jak się okazuje dość płodny francuski pisarz (napisał już 12 książek), który zdobył już miliony czytelników na całym świecie. "Telefon od anioła" jest thrillerem romantycznym - taką informację wyczytałam z okładki książki - hmm... to dopiero musi być mieszanka wybuchowa - pomyślałam - i jest! Jeśli nie zetknęliście się z twórczością tego pisarza, to polecam. "Telefon od anioła" to pierwsza i zapewne nie ostatnia książka tego autora, którą przeczytałam.



Więcej na Fraszka&Books: Guillaume Musso "Telefon od anioła"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz