niedziela, 23 listopada 2014

Katarzyna Michalak "Bezdomna"

"Nie pogardzaj drugim człowiekiem, dopóki nie poznasz jego historii, Może się bowiem okazać, że znalazł się na dnie przez nieszczęście, chorobę lub ludzką podłość, zaś dla ciebie Los - jako lekcję pokory - szykuje podobną niespodziankę".

Tę książkę chciałam przeczytać już dawno temu, ale dopiero niedawno trafiła w moje ręce. A gdy przeczytałam powyższe motto - pomyślałam sobie - to będzie mocna książka. Przy czym zgadzam się z powyższym stwierdzeniem w 100% - życie zawsze utrze nam nosa w ten czy inny sposób, bo żyjąc musimy przerobić kilka lekcji, dzięki którym mamy szansę stać się lepszymi ludźmi.


Więcej na Fraszka&Books: Katarzyna Michalak "Bezdomna"

2 komentarze:

  1. Też chcę ją przeczytać, więc póki co daruję sobie recenzję. Jestem tą, która najpierw sama czyta, a potem dopiero zasięga opinii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Klaudio, zupełnie słuszny kierunek. U mnie było podobnie. Zobaczyłam książkę, o autorce co nieco wiedziałam, bo czytałam jej inne książki, więc mniej więcej wiedziałam czego się spodziewać, ale i tak ostateczny efekt mnie zaskoczył. To bardzo dobra, i jak napisałam, mocna książka. Dzięki, że wpadłaś do mnie i zostawiłaś komentarz. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń