sobota, 26 stycznia 2019

Pijalnia Ziół Dary Natury w Warszawie

Z ziołami, wychowując się na Mazurach, miałam styczność od zawsze i zawsze wierzyłam w siłę ziół. Zioła od zawsze mi towarzyszyły, dlatego ucieszyłam się, że powstało coś takiego jak pijalnia ziół w mieście, w którym mieszkam. O Pijalni Ziół Dary Natury słyszałam już dawno, ale dopiero w tym tygodniu udało mi się tam dotrzeć. Dla wszystkich miłośników ziół to miejsce - to raj dla wszystkich zmysłów: wzroku, słuchu, smaku i węchu. Piękne, nietuzinkowe wnętrze, subtelna nienachalna muzyka, pyszne napary ziołowe, herbaciane mieszanki i smaczne potrawy, a do tego subtelny zapach ziół - to na miejscu. Do własnego domu możemy zabrać odrobinę tego klimatu, zakupując na miejscu zioła, przyprawy i przetwory. A do tego pracują tam kompetentne osoby - po studiach Zielarstwo na SGGW. Zachęcam wszystkich do odwiedzenie tego miejsca, ja na pewno będę tu stałym bywalcem.

Tak się składa, że w maju będę miała okazję być w Ziołowym Zakątku na Podlasiu - miejsca, z którego pochodzą zioła serwowane w tej zielarni. I na pewno Wam o tym tu na piszę. Dodam tylko, że mój wpis nie jest sponsorowany.

Dodam jeszcze, że warto polubić ich stronę na Facebooku, bo właściciele tego miejsca organizują otwarte wykłady o ziołach.

#pijalniaziół
Pijalnia Ziół Dary Natury
ul. Mokotowska 19 (wejście od Marszałkowskiej) niedaleko placu Zbawiciela, Warszawa
Facebook: https://pl-pl.facebook.com/PijalniaZiolDARYNATURY/ 

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz