niedziela, 15 października 2017

Owsianka z gruszką na mleku bez laktozy

Owsiankę i jaglankę przygotowywałam na wodzie. A to dlatego, że mleko, a raczej laktoza z mleka mi nie służy. Omijałam więc mleko z daleka. Ale ta wodna owsianka i jaglanka trochę mi się już znudziła, mimo, że po dodaniu owoców, czy bakalii i miodu, smak jest bardzo dobry. Zachciało mi się czegoś innego. Na szczęście dziś mleko bez laktozy można kupić niemal w każdym sklepie. 


Składniki (na jedną porcję):
  • 4 łyżki płatków owsianych,
  • 1 szklanka mleka,
  • 1 średnia gruszka,
  • 2 szczypty cynamonu mielonego,
  • 2 szczypty imbiru mielonego,
  • 1 łyżka miodu.
Wykonanie:
Płatki owsiane zalać wrzątkiem i zostawić na 10-15 minut. Ugotować mleko dodać namoczone płatki owsiane i zagotować. Wyłożyć na talerz. Gruszkę umyć, pokroić w kostkę przełożyć na talerz z owsianką, posypać cynamonem i imbirem, polać miodem. Gotowe.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz