wtorek, 14 czerwca 2016

Deser z mango, bakaliami i miodem

Czasem jest tak, że rano zrobię za dużo owsianki na śniadanie i tak było dziś, zostały mi dosłownie 2 łyżki i cóż, nie dałam rady ich zjeść. Wyrzucić szkoda, ludzie na całym świcie głodują, nawet w Polsce, np. w tę niedzielę usłyszałam, że Dom Samotnej Matki z warszawskiej Białołęki dramatycznie potrzebuje pieniędzy, bo brakuje żywności, ja pomogłam, może ktoś z Was też będzie mógł i chciał pomóc - tu jest ich facebook: Stowarzyszenie Wspólnymi Siłami lub można zadzwonić 661 920 228, 667 922 802 i zapytać, jaka konkretnie pomoc jest potrzebna. 


Składniki na 1 porcję:
  • wspomniane 2 łyżki gotowanej owsianki (może być każdy inny rodzaj płatków, też kaszy jaglanej)
  • kubeczek jogurtu naturalnego typu grecki,
  • 1 średnie dojrzałe mango,
  • 1 łyżka różnych bakalii (orzechy laskowe, nerkowca, migdały, rodzynki),
  • 2 łyżki płynnego miodu.
Wykonanie:
Na dnie pucharku umieścić owsiankę, następnie wlać jogurt, następnie pokrojone kawałki mango, na to posypać przepłukane bakalie i polać to miodem. Można oczywiście użyć innych owoców, np. truskawek, bananów, gruszek, jagód, itp. Gotowe. Smacznego.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz