czwartek, 31 grudnia 2015

Książki przeczytane w 2015 roku

W tym roku przeczytałam 35 książek, nie jest to może jakiś wielki wyczyn, ale dla porównania rok temu przeczytałam 25 książek, czyli o 10 więcej, z czego jestem bardzo dumna i bardzo się z tego cieszę. Czytać bardzo lubię i robię to bardzo chętnie. Zazwyczaj czytam w komunikacji miejskiej, ale też w wolnych chwilach, np. w weekendy, na urlopie, podczas świąt. Gdy jestem w moim rodzinnym domu, gdzie znajduje się spora biblioteczka, a w niej książki moje i mojego rodzeństwa z dzieciństwa, nie jestem w stanie nie przeczytać choć kilku książek z cyklu o Ani z Zielonego Wzgórza - zebrałam niemal całą serię. To książki mojego dzieciństwa. Lubię do nich wracać. Prawie każdego roku zdarza mi się także wrócić do Jane Austen i jej książek. W tym roku pierwszy raz przeczytałam "Opactwo Northanger", a także po raz już chyba 7 w życiu "Dumę i uprzedzenie", ale w następnym roku planuję przeczytać "Emmę", a to za sprawą wspaniałego postu Padmy z miasta książek pt. Dlaczego Emma nie mdleje i inne pytania. Polecam go wszystkim miłośnikom prozy Jane Austen. Ponadto ten rok, jak i poprzedni mogę okrzyknąć rokiem Guillaume Musso - w tym roku przeczytałam  4 jego książki, w tym najnowszą "cental park". Po jego lekturach mam poczucie, że New York City znam od podszewki. Może kiedyś uda mi się odwiedzić to miasto - to jedno z moich marzeń. Nie wszystkie książki z poniższej listy zrecenzowałam na tym blogu, w zasadzie chyba tylko kilka. Cóż w następnym roku postanawiam poprawę ;-) O książce ostatnio przeczytanej w tym roku Guillaume Musso "central park" opowiem Wam już w styczniu :-)



Więcej na Fraszka&Books: Książki przeczytane w 2015 roku

2 komentarze:

  1. Ja w tym roku przeczytałam 30 sztuk. Od jakiegoś czasu nie jeżdżę autobusami i to mi dużo czasu na czytanie odebrało. Ale powoli zaprzyjaźniona się z audiobooka, więc czas w aucie nie będzie stracony :-)
    A na Nowy Rok nam obu życzę więcej czasu na czytanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gin - dziękuję za życzenia. Tobie także życzę wielu interesujących książek w Nowym Roku i przede wszystkim, aby ten rok był dla nas obu dobry :-) Pozdrawiam noworocznie :-)

      Usuń