środa, 8 grudnia 2021

Pizza domowa - najprostsza, najlepsza

Wczoraj było święto pizzy. Też ją jadam. Bardzo rzadko, raz na pół roku lub jeszcze rzadziej. Czasem w pizzerii, a czasem przygotowuję ją samodzielnie w domu. Najlepszy przepis na ciasto to ten od kwestii smaku, więc podaję, bo z niego robię swoją domową pizzę i zawsze wychodzi. Dodatki to indywidualna sprawa, możemy dodać, to co lubimy. Swoją robiłam z drożdży instant.




Moje ulubione miejsca na pizzę w Warszawie top 3* to:

  • A Modo Mio na Grójeckiej - jadłam tam obłędną pizzę z gruszkami i gorgonzolą:

i z serami, szynką i karczochami:


  • Tutti Santi na Królewskiej - z fetą, oliwkami, pomidorkami i szpinakiem - pyszota

  • Spacca Napoli na Świętokrzyskiej:


*To nie jest reklama, ale subiektywna opinia, nikt mi za te polecenia nie płaci.

We Wrocławiu też jadłam dobrą pizzę w malutkim lokaliku, ale ani nazwy ani ulicy nie pamięta, to ta poniżej:


Na Mazurach jeszcze nie mam ulubionej pizzerii. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz