poniedziałek, 14 marca 2016

Beata Pawlikowska "Między światami"

Ten, kto myśli, że to książka podróżnicza, może być nieco rozczarowany. Ja rozczarowana nie byłam, bo książkę otrzymałam w prezencie i przeczytałam ją od deski do deski w zaskakującym nawet mnie samą tempie. Jeśli to nie książka podróżnicza, to jaka - zapytacie - moim zdaniem filozoficzna i światopoglądowa. Jej autorka przedstawia w niej swój punkt widzenia na temat tego w jakim żyjemy świecie. Nie jest różowo, niestety - karmimy się śmieciowym jedzeniem i takimi samymi śmieciowymi informacjami z mediów. Trudno się z nią nie zgodzić - zobaczmy, co ciekawego proponują nam sklepy - bardzo wiele gotowych produktów i półproduktów, a wiele z nich ze sztucznymi, nierzadko trującymi dodatkami, jakimi są konserwanty i polepszacze smaku. Na szczęście, w dzisiejszym świecie jest też dobrze widoczny trend na slow food, na zdrowe odżywianie, na przygotowywanie potraw w domu ze świeżych składników, np. warzyw i owoców od lokalnych dostawców.



Więcej na Fraszka&Books: Beata Pawlikowska "Między światami"

2 komentarze:

  1. Przeczytałam większość książek BP. Muszę sięgnąć i po tę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam większość książek BP. Muszę sięgnąć i po tę ;)

    OdpowiedzUsuń