niedziela, 28 listopada 2021

Wieniec adwentowy

Czy przygotowujecie wieńce adwentowe? To jest mój drugi wieniec adwentowy. Wcześniej jakoś nie czułam potrzeby ich przygotowywania, aż do teraz. Sprawia mi to dużą frajdę. Wyciągnęłam zbierane różne wstążki i sznureczki oraz ususzoną jarzębinę i szyszki. I pomyślałam, że coś mi z tego powinno wyjść. Te małe słoiczki są po jogurtach. Były takie słodkie, że zbierałam je jakiś czas i pomyślałam, że na pewno mi się kiedyś przydadzą. Planowałam, że zrobię z nich takie małe lampiony na lato do ogrodu. I pewnie jeszcze je do tego wykorzystam, bo mam ich sporo. A dziś posłużyły mi do wieńca. Niestety nie mogłam użyć gałązek świerku, bo moja siostra jest alergikiem. Wieniec z żywych gałązek świerku przygotowuję na drzwi zewnętrzne. Jest pięknie i nikomu nie szkodzi. 

wieniec z 2020 roku:




wieniec z tego roku:










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz